Toʻlov maʼlumotlarimni qanday tekshirishim/yangilashim mumkin?
Mijozdan berilgan "Toʻlov maʼlumotlarimni qanday tekshirishim/yangilashim mumkin?" savoli bo'yicha berilgan javob manbaasi
Toʻlov maʼlumotlaringiz va unga aloqador barcha maʼlumotlarni shaxsiy hisobingizdagi “Profil” bo‘limida boshqarishingiz mumkin. Ushbu bo‘limda to‘rtta ichki bo‘lim mavjud bo‘lib, har biri to‘lov va xizmatlar bo‘yicha alohida ma’lumotlar uchun mo‘ljallangan.
Umumiy ma’lumot
Bu bo‘limda quyidagilar mavjud:
- Kompaniyangizning aloqa ma’lumotlari
- To‘lov uchun bank rekvizitlari
Agar bank rekvizitlari o‘zgargan bo‘lsa, ularni mustaqil ravishda yangilashingiz mumkin. Bu hisob-faktura chiqarishdagi xatoliklar va to‘lov kechikishlarining oldini oladi.
To’lov va xizmatlar
Bu bo’limda quyidagilar ko‘rsatiladi:
- Sizning joriy tarifingiz va uning amal qilish muddati
- Faol foydalanuvchilar soni
- Hisobingiz balansi
- To‘lovlar tarixi
Ushbu bo‘limda balansni to‘ldirish yoki tarif rejasini o‘zgartirish mumkin. Shu bilan birga, buxgalteriya va ichki hisob uchun qulay bo‘lgan to‘lovlar tarixini to‘liq ko‘rishingiz mumkin.
Tariflar tarixi
Bu bo‘limda barcha tarif rejasi o‘zgarishlari ko‘rsatiladi:
- Qachon va qancha muddatga o‘tilgan
- Tarifning muddati va amaldagi holati
Xizmatdan foydalanish dinamikasini kuzatish va kerak bo‘lsa, avvalgi shartlarga qaytish imkonini beradi.
Xizmatlar tarixi
Agar siz qo‘shimcha xizmatlar ulasangiz, ular shu bo'limda qayd etiladi. Siz quyidagilarni ko‘rishingiz mumkin:
- Ulangan qo‘shimcha xizmatlarning nomi
- Narxi
- Faollashtirilgan sana va joriy holati
Barcha o‘zgarishlarni o‘zingiz mustaqil kiritishingiz mumkin. Bu qulay, tezkor va texnik xizmatga murojaat qilish zaruratini kamaytiradi.
Agar sizda muammolar yuzaga kelsa yoki qo‘shimcha savollar bo‘lsa, iltimos, (55)508-55-11 raqamiga qo‘ng‘iroq qiling yoki Telegram orqali murojaat qiling: